De installatie van onze buitenhaarden is eenvoudig en vereist geen speciale vaardigheden.
Een buitenhaard biedt niet alleen sfeer en warmte, maar kan ook dienen als een stijlvolle toevoeging aan je buitenruimte. Het creëert een gezellige ambiance en verlengt het buitenleven, zelfs in de koelere seizoenen.
Onze buitenhaarden zijn ontworpen met duurzame materialen en zijn bestand tegen verschillende weersomstandigheden. Ze zijn gebouwd om langdurig te presteren in zowel regen als zonneschijn. Wel adviseren wij om met erg slecht weer de buitenhaard droog te zetten.
Veiligheid staat bij ons voorop.
Zolang de buitenhaard niet in gebruik is kan deze worden verplaatst.
Onze buitenhaarden zijn specifiek ontworpen voor gebruik buitenshuis. Het wordt niet aanbevolen om ze binnen te gebruiken vanwege ventilatie- en veiligheidsredenen.
Wij raden aan de buitenhaard regelmatig van te legen van as. De RVS buitenhaard kan evt. gereinigd worden met RVS spray.
RVS heeft een herstellend vermogen en een beschermlaag die aan kan groeien, maar onder bepaalde omstandigheden kunnen er toch roestplekjes ontstaan. Dat gebeurt bijvoorbeeld wanneer het materiaal in aanraking komt met chloor. Ook wanneer er contact is met gewoon staal, kan roest ontstaan.
RVS is roestvast in de meeste omstandigheden. Door omgevingsfactoren zoals zoute zeelucht of vliegroest kunnen er toch oppervlakkige roestvlekken vormen. Deze kun je met een RVS-cleaner reinigen.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@goodlifehaarden.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Bij Goodlife Haarden bieden wij standaard 5 jaar garantie op onze haarden, zolang deze binnen hun technische levensduur vallen. Deze garantie dekt kosteloze reparatie of vervanging van onderdelen bij materiaal- of constructiefouten. Dit houdt in dat schade, zoals scheuren in het materiaal of breuken en scheuren in het laswerk, onder de garantie valt, mits de meegeleverde stookschaal wordt gebruikt.
Voor zwarte haarden geldt daarnaast een garantie van 1 jaar op de hechting van de lak bij normaal gebruik. Let op: kleurveranderingen vallen niet onder deze garantie.
Houd er rekening mee dat alle haarden door blootstelling aan vuur en warmte kunnen verkleuren. Deze natuurlijke verkleuring valt buiten de garantievoorwaarden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@goodlifehaarden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen geleverd. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€6,50voor bestellingen onder de €250,-
Gratis voor bestellingen vanaf €250,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag na de dag van verzending tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.